ویژگی جدید iOS 17 ؛ براساس گزارش مارک گورمن ازبلومبرگ، به روزرسانی iOS 17 که اپل قصد دارد طی هفته آینده آن را معرفی کند، شامل یک برنامهویژه برای نوشتن خاطرات خواهد بود.

ویژگی جدید iOS 17 حالا روحی کاربر را می فهمد

روزنامه وال استریت در آپریل، به کار اپل درباره یکاپلیکیشن مشابه اپلیکیشن Day One برای نوشتنخاطرات اشاره کرد، اما در آنزمان مشخص نبود که آیااین برنامه در iOS 17 قرار خواهد گرفت یا خیر.

به گفته گورمن، به نظر می رسد که این برنامه واقعاًدر iOS 17 قرار خواهد گرفت و یادداشت برداری وعنصر اجتماعی قوی تررا به آیفون معرفی خواهدکرد.

ویژگی جدید iOS 17

گزارش شامل جزئیات دیگری درباره این برنامه نمیشود، اما روزنامه وال استریت قبلاً گفته بود که اینبرنامه به کاربران امکان می دهدفعالیت ها و افکارروزانه خود را ردیابی کنند. اپل به کاربران موضوعاتیمانند تمرین یا جلسه ای را برای نوشتن ارائه می دهد.

در این اپ ویژگی با نامکشف افراد طول روزوجوددارد که تشخیص می دهد کاربر در نزدیکی دیگرافرادی که از این اپلیکیشناستفاده می کنند قرار داردیا خیر. این برنامه تجزیه و تحلیل می کند که کاربرانپیام های متنی، تماس ها و اعلان های دیگریدریافتمی کنند، اما حریم خصوصی مورد توجه قرارمی گیرد و اطلاعات به اپل یا جای دیگر ارسالنخواهند شد.

برنامه نوشتن خاطرات به نظر می رسدیک اقدام مرتبط با سلامتی است کهتحلیل می کند روزهای معمولی هر کاربرچگونه سپری میشوتد و ممکن است باویژگی ردیابی حالت روحی که اپل برایiOS 17 آن را در نظر دارد ، یکپارچهشود.

برنامه ردیابی احساسات به کاربران امکان می دهدحالت روحی خود را ردیابی کنند و به سؤالاتی دربارهروز خود پاسخ دهند و نتایج را به مرور زمان مشاهدهکنند.

با برنامه نوشتن خاطرات و قابلیت ردیابی حالتروحی، اپل قصد دارد اپلیکیشن سلامت را برای اولینبار به آیپد بیاورد تا صاحبان آیپد بتوانند داده هایمربوط به سلامت خود را حتی زمانی که آیفون دردسترس نباشد مشاهده کنند.
seventel❤️